Thor v11 Cfg Sağlam Aim CFG ~ [Headshot]

Thor v11 Cfg Sağlam Aim CFG ~ [Headshot] 2013

Aim Oranını yükseltmek için baya bir uğraştım.
Yeni aim Kodları Çok etkili olacak.Deagle üzerine daha önceki cfglerimde pek uğraşmıyordum.

Nedeni kendim deagleci değil usp ci olmamdı. Bu aralar deagle takılmaya başlayınca Sağlam deagle kodları ekledim.

Sxe bildiğiniz gibi cfg etkisini çok fazla engelliyor ama yinede Sxe serverlerdede etkili olabileceğiniz bir cfg oldu.

Thorv11.Cfg Özellikleri:

-DeagLe Aim Oranı Yüksek

-En özel Aim kodLarı

-Büyük ölçüde sxe geçer

-Sekme Oranı az ve ideal

-Her Silahda etkili olabilirsiniz.

-Görüntü ayarLarı Göz Yormaz

-Ban sebebiniz olacak bir cfgdir.



Thor v11 Cfg Tıkla İndir !
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

Siz yazın ben patrona iletirim !