Fire CFG - RunawaY* [ Yeni - New ! ] İndir/Download

Arkadaşlar çok uzun zamandır cfg yayınlamadım, bir kaç tane cfg gördüm RunawaY* adıyla yayınlanan onlar benim değil,
hiç bir alakam yok.

Bu cfg'yi yaklaşık 1 hafta en ince ayrıntısına kadar test ettim , ayarları değiştirdim denedim, çıktım, denedim, girdim, kaydettim
en iyi değerlerin bu olduguna en sonunda karar verdim.

Deneyin pişman olmayacağınızı umuyorum.

50 tane cfg açıp üstüne bu cfg'yi açmayın, temiz bir Counter Strike yükleyin açılış logosundan modellerine kadar
temiz olsun.
Oyunu bileğinizle oynayın adamı vuramayınca "cfg kötü" "böyle cfg mi olur" gibi
yorumlar istemiyorum beğenmediyseniz normal insan gibi beğenmedim su özellikleri kötü diyip hem beni üzmeyin hem de
cfg'yi beraber geliştirmiş olalım.

Sesleri iyi analiz edin gerekli ses ayarlarını ben zaten yerleştirdim, size sadece dinlemek kalıyor.
Görüntü ayarları en iyi değerde kendinizi hiç kasmayın, gözlerinizi yormayacak bir kaliteye sahip ayarlar.
Mouse ayarları herkesin kendi mouse hassaslığı vardır ben kendime göre en iyi mouse ayarını verdim isterseniz
değiştirebilirsiniz.
Crosshair ayarları bana göre tam isterseniz değiştirebilirsiniz.
Kan ayarları tam onları hiç ellemeyin.
Bağlantı ayarları Türkiye şartlarına göre mükemmel sakın ellemeyin (çok kötü ya da çok çok iyi internetiniz varsa bilemem)
Kasmayacak şekilde çok rahat oyun oynanıyor.
Hız ayarları tam , çapraz yürüme sorunu yok.
Arkadaşlar bunlar üstünde durduğum ayarlar yazmadıklarım mutlaka vardır.
Dikkatli bir şekilde takım oyunu oynayın gerisi zaten gelecektir.



Hiç bir şekilde karalama yapmayın "bunları ben de yapardım" "şu cfg daha iyi" gibi gidin siz de yapın ya da o cfg'yi kullanın.
Ben bu işin içinde çok uzun zamandır varım bilenler zaten biliyor kimseye kendimi ispatlama çabası içerisinde değilim
aldığım teşekkürler , beğeniler sayılacak kadar değil o yüzden siz beğenmişsiniz o beğenmemiş beni pek bağlamaz ben
işimi profesyonelce yaparım. Bedava yapıp hiç bir şekilde para da talep etmiyorum o yüzden kimin beğenmediği beni ilgilendirmiyor
ama sizler için geliştirebilirim o yüzden cfg'nin hangi yönlerini beğenmediğinizi ayrıntılı olarak yazarsanız sevinirim.

Bol Fraglar :)

Gerçek tek mail hesabım : serkanbaykal@hotmail.com
Hiç bir şekilde paralı cfg, hile satmıyorum . Lütfen kendinize özel cfg istemeyin .
Başka hiç bir hesapla alakam yok , kendime ait bir blogum var(Cshilelerim.wordpress.com) ve ilk yayına başladığım
Cshile-gen-tr adresleri dışında paylaşım yapmadım. ( Cshile.gen.tr'deki RunawaY* adındaki paylaşımların bir kaçı bana ait değil ! )

İndirme Linkleri ;

Linke tıklayıp 5 saniye bekleyin ardından sağ üstteki "Reklamı Geç" butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan ekrandan dosyanızı indirebilirsiniz.

Fire CFG Tıkla İndir !
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

3 yorum

gerçekten çok iyi bi cfg çok güzel kardeş

helal olsun kardeş çok güzel cfg yapmışsın tebrik ederim :))

Bunun aynısınn daha iyisini yaptım kardeşim ama yinede eyw :D

Siz yazın ben patrona iletirim !