Endoflamers Cfg İnanılmaz Cfg ! + SS İndir !

Arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek isterimki Cfg çok müthiş bir Cfg'dir.Diğer Cfg lerden çok farklı bir Cfg dir bu farkı kullanınca direk anlıycaksınız zaten.

Özellikleri

Headshot İhtimalı İnanılmaz Yüksek Belkide %100 Hs

Socl Kırar

Görüntü Ayarları Son Derece Harika

Bunny Duck Ayarları Harika

Özel Kodlar Vardır

Pinq 15-30 Arasıdır

Ve Daha Sayamıcağım Bir Çok Özellik

Ve Bu Cfg İle Yapdığım Müthiş Fraq [Fraq %100 bana aittir] Cfg yi Kullanın Sizde Böyle Fraqlar Yapın


SS
frag endoflamers cfg

İndirme Linki ;



Endoflamers Cfg Tıkla İndir !
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

4 yorum

2 gündür deniyorum bulmusun ezik adamları cfg iğrenç otesı @

valla 4 yıldır kullandığım cfg den sonra bunu kullanınca çok beğendim 30 a 10 olan fragım bununla ilk denememde 51 e 1 oldu ban yedim.... çok etkili en azından önceki cfg me göre..

Yemin ediyorum beyler çok güzel cfg tabikide birazda bilek istiyo kullanıyorum süper ötesi teşekkürler admin

exec den sonra ne yazıyoruz ?

Siz yazın ben patrona iletirim !