sHoLe v666 Aim CFG Mega Pack ! [ Yeni 2013 Edition İndir ]

sHoLe v666 Aim CFG Mega Pack ! [ Yeni 2013 Edition İndir ]

Video ;

http://www.youtube.com/watch?v=K3z5uObusPA

sHoLe v666 Aim Pack Özellikleri ;

Tamamen Özel ve Gerçek No Recoil - Aim Kodları
HD ve Aydınlık Görüntü Kalitesi
Mükemmel Mouse Hassasiyet Ayarları
Kan , Speed ve Diğer Bütün Ayarları
Her Silaha Özel Alias Kodları
Mükemmel Rate Ayarları

İçindekiler ;

Models , Cfg , Valve.rc , Gfx , .dll ...

sHoLe v666 Aim Pack Kurulumu ;

Kurulum 1 : İndirdiğiniz .rar'ı klasöre çıkartın içindeki cstrike klasörünü valve'nin içine direkt atın.
Kurulum 2 : İndirdiğiniz .rar'ı klasöre çıkartın içinde bulunan cstrike klasörünün içindeki dosyaları valve/cstrike içine atın.

Kurulum bittikden sonra konsola exec sholev666.cfg yazmayı unutmayın.
İki kurulumda aynı yola çıkar :)

İndirme Linki ;



Linke tıklayıp 5 saniye bekleyin ardından sağ üstteki "Reklamı Geç" butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan ekrandan dosyanızı indirebilirsiniz.

sHoLe v666 Aim CFG Mega Pack Tıkla İndir !


Shole v9 Çıktı Hem de İlk Olarak Bizim Sitemizde Yayınlandı Denemek İstermisin ?

Shole V9 Bakmak , İndirmek .. İçin Tıkla !

Yorum Yapmayı Unutmayın ;)
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

47 yorum

Aga Videoda Rar Pass İstiyo İnşallah Bunda Yoktur Eğer Rar Pass YOksa Ve Gerçekten Cfg Orjinalsa Minnettar Kalıcam.

inş güzeldir iniyor

serifsolak97@hotmail.com delete 27 Ağustos 2013 07:43

saglam cffg beyler bence bi deneyin

hakketten sağlammı ya

Videoda arkadaş rardan çıkartırken şifre istenmiş nedir o ?

Şifre Yok . Video Yapan Tarafından Paylaşılmış Ben Şifreyi Kaldırıp Virüs Taramasından Geçirip Koydum .

TA TA TA OLDUN CIQ delete 10 Eylül 2013 01:49

exec ne yazıcaz ??

abi güzel de mic basılmıyor cfg de o kötü

Consola Ne Yazıon exec devamını bilmiom Nolur Söleyin

denıcez artık

sergen teyfik köse delete 27 Eylül 2013 13:24

kardeş bana o videodaki rar şifresi lazım yardımcı olurmusun?

Show.cfg üstüne tanımam

belyer thorv11 cfg indirin süper ötesi deaglede %100 tek mermıde hs atıo walla yeterkı kafasını bulsun crosshaır

NASIL CALISIYO

HAngi duslarla ?

dsdsssd@hotmail.com delete 31 Ekim 2013 05:23

la olum adam göstermesi için napcam

cfg dosyasının ismine bak ismi neyse .cfg yaz

exec sholev666.cfg şifre

exec shole.cfg yazın acılıo

Güzele Benziye Bakalım :)

ya Ben exec sholev666.cfg yazdım bunu aim atmiyor :D

silah almıyor ele ya

bişi sorcam ADMİN ben cs yi flash tan tukledim pc ye ondan program fıleste/valve/ ye gırınce CSTRke yok orda nasıl yuklucem acıll

güzelmişde silah yasaklandı scout falan mk

bu cfg yi kurunca half life launcher hatası alıyom yardım

iniyor inşallah iyi bişeydir

yaptıkta buy menüsü değişti nasıl kaldırabilirim lütfen yardım

Tunahan Algül delete 27 Ocak 2014 09:25

Kardeşim bunda duvar izleme falan yok mu ?

aynı oldu aktıfde adamları güzel vurmuyo ndn aktif etcek bir tuşumu var ? yardımcı olursaınız sevinirim :)

cfg hangi tuşla çalışır

exec cfgnin ismi.cfg yaz

exec sholev666.cfg

pffff hiç güzel değil cfg dediğin 1 tane kurşunla sıktıgın zaman normal vurdugunun 2 katını alacan

beyler indirdim models falan gldi nabıcam ya ?

kardes alttakı yazıların rengınle oynamasan daha ıyı olurdu o renklerı eskı halıne nasıl getırıcez bı yardımcı olsanız ?

admin soruları cevaplarmısın artı bide benim consolda bind key istiyor oraya ne yazcam

Bind key dediği ayar senden istemiyor hiç elleme

Siz yazın ben patrona iletirim !