X7aimCFG v3 - Aim Cfg İndir/Download - [ Yeni ]

Gövdeye Sıkın Kafaya Gitsin
Her Silaha Özel Kodlar
v1 ve v2 deki butun eksiklikler yok edildi





Sekme en aza indirildi
Hs orani %100 Artti
Hud ayarlari hizli silah deistirme her silaha aim kodu

Bu Cfg'nin Yeri Ayrıdır Bol HS'ler İyi Oyunlar

İndirme Linki ;



Linke tiklayip 5 saniye bekledikten sonra sağ üstteki reklamı geç e tıklayın!!!!!!

x7 Aim CFG V3 İndir - Aim Cfg İndir / Aim Cfg Download !

x7 Aim CFG V3 İndir - Aim Cfg İndir / Aim Cfg Download !(Alternatif)

aim cfg , aim cfg download , cfg indir , cfg download , 2013 cfg , 2014 cfg , aimbot cfg , hs cfg , cs 1.6 cfg
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

36 yorum

nasıl çalısıyor aga consola birşey yazacakmıyız

exec cfgadi.cfg yazman yeterli - Cfg Açmayı Bilmiyorsan Arat

Bn yapamadım detaylı anlatsan yeniyimde

http://cshilelerim.wordpress.com/2013/05/17/counter-strike-cfg-acma-csde-cfg-nasil-kullanilir/

bu dosyayı nereye atıcaz

kardes işh ıyı bıseydır hepınız aynısını yazıonuz fos cıkıyor fos cıkarsa cok sovuyorum bılgın olsun

Ya winrara kadar gelıyorum sonra napcam

Cfg ismi ne consola exec cfg ismi de cfg ismi nee

açılmıyo kardeş ismini yazıyorum olmuyo o kadar uğraşmışsın ama açılmıyo

cfg sxe 14.2 den geçiomu geçmiosa ıyı degildir bi cfg buldum dehset bise ama sxe geçmiodu

Sxe geçmeyen cfg diye bir şey olmaz olursa kod olur , Alias kodları Sxe geçmez . Bu bütün cfg ler için geçerlidir aliasın yanında sxe geçmeyen bir kaç kod daha var .

silah sol elde sağ ele alınmıyor

aga cfg yı kantırın dosyalarında cstrıke var oraya atın sora consola exec x7hs.cfg yazın

wimdosa kadar geliyo sonra nabcaz arkadaslar

Kardeşim aim.cfg yazıyorum consolo olmuyor. Lütfen şu şekilde yazarmısın.

exec xxx.cfg

"xxx" den kastım bu cfg yi açarken ismi ne olarak giricez. bi' yazarsan sevinirim.

admin her silah için özel kod demişssin m4a1 kelesin kodu ne

admin kardeşim valvede csstirke diye dosya yok bende cl_dlls adlı dosyaya atıyorum ordan konsola exec X7HSCFG.CFG YAZIYORUM couldun't cfg yazıyo niye kabul etmiiyor

akadaşlar sizin sorununuz söyleleyim indirdiniz cfg dosyasına isim verirken örneğin 111.cfg yazmayın sora konsola yazdınızda komut tam anlaşılmıyor dosya adı verirken .cfg yazmayın sadece xxx yazın sora onu valvenın içindeki cs ye atın oyunda konsola exec xxx.cfg yazı olay tmm

exec X7HSCFG.cfg

Deneyen var mi millet ??

x7 cfg mi bendeki mouse de a4tech x7 tesadüfe bak :D

exec x7hscfg.cfg yazınca oyundan atıyor

couldn't exec x7hs.cf beyler consoldan böyle yazı cıkıyo naıpmalıyım

!!!!!!!!! SONUNA KADAR OKUYUN !!!!!!!!

Arkadaşlar indirdiğiniz dosyayı winrar dan çıkartın sonra o dosyaya istediğiniz ismi verin yada öyle kalsın sonra onu [ Oyunun kurulu olduğu yer C-D bilmiyorum nereye kaydetdiyseniz oraya girin.Mesela benim C:\Program Files (x86)\Valve valveyi açtıktan sonra indirdiğiniz dosyayı cstrike in içine atın sonra oyuna girip ESC nin altındaki é tuşuna basıp konsolu açın sonra oraya exec cfgadi.cfg yazin. İndirdiğiniz Dosyanın adı X7HSCFG o zaman
exec X7HSCFG.cfg böyle yazın. Ben Dosyanın adını 1 yaptım kısa kolay olsun diye. Sizde herhangi bir isim verdiyseniz benimki gibi yapın

Arkdaşlar bir yeri eksik yazmışım Dosyanın adını 1 yapmıştım siz farklı yapmış olabilirsiniz ben 1 yaptığım için onu exec 1.cfg yazdım sizde farklı bir şey yazdıysanız mesela ali onu exec ali.cfg yazacaksınız

.... bu dosyayı kullanan uygulama kapadıltıktan sonra sıkıştırılacak yazıyor ne yapmalıyım ?

Bakın beyler rar içinden çıkanın adı örnek 1234.cfg gibi bu ada bakın ona göre ondan sonra Counter Strike açtığınız yerden sağ tıklayıp / özellikler / Hedef bul veya Dosya konumunu aç yazar.Basın cstrike yazar onun içine atın rar'dan çıkanı sonra başta dediğim gibi attığınız .cfg uzantılı dosyayı 1234.cfg gibi onu cs den " tuşuna basıp consola exec ´ 1234.cfg ` yazıyoruz oluyor cfg ismine bağlı...

cfg yi nsl açıcaz ?

cfg adı ne işte ?

cfgnin adı ne

Kardeş Adı NE o Cfg'nin

ulan ne mal adamlarsınız sözde cs oynuyonuz ama bi boku bilmiyonuz amk

CS 1.5 te çalışıyor mu ?

Bakın ilk önce cfgnin winrar dosyasını acıyoruz actıgımızdda cfgyı ,valve dosyasını acın onun içinde cstrike yazan dosya var oraya yerlestirin.Cfy etkinlestirmek için exec cfgnin adı.cfg yazın etkınlesır.

Siz yazın ben patrona iletirim !